Kommer til å leve som vi har gjort det siste året.

 

 

 

 

Burde vel ha vært glad for at Norge åpnet samfunnet igjen, men selv om det er mye smitte ja mange blindgjengere der ute som kan få fotfeste nå. Så jeg skal ikke leve helt som jeg gjorde før 12 mars 2020 for det veit jeg ikke om jeg tørr faktisk, skulle ønske at det ikke var sånn men jeg har ikke helt troa på dette  ja jeg har tatt to doser med covid-19 vaksine men er man sikker på at det hjelper det tror ikke jeg helt på. Nei det er jo ingen som veit man får vente og se, disse vaksinene ble jo utviklet i rekord fart og ingen veit jo hva som er i og alt det der hvordan og hva de har puttet i det som er blitt sprøytet inn i kroppene våre. Er ikke noen kritiker av vaksinen men jeg ser det fra min vinkel og min usikkerhet, ja hva skjer hvis smitten nå blusser opp til nye høyder ja det kan jo skje stenger de ned igjen eller må vi leve med at folk blir syke og kanskje dør før de får opp øynene og stenger ned igjen.

 

Lag dere en fin kveld alle sammen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg