Kjøpte meg nye klær i dag.

 

 

 

I dag var jeg innom brukt butikken her i byen, fikk kjøpt meg litt hverdagsklær og litt pen tøy så nå har jeg mer å velge i. En bærepose full av klær for hundre kroner, det ble en del fint på noe av det så var merkelappene til og med på fra den butikken det ble kjøpt på fra starten av og det hadde kostet over to hundre de. Jeg skal ta bilde av meg med klærne på etter hvert slik at dere får sett det, så jeg kan jo ikke si hva det er jo en svart bukse og fin bluse med mønster på jeg syntes den var veldig fin men lyset er for dårlig til å få noen fine bilder akkurat nå.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Så bra du fikk handlet! Moro med noe “nytt” i skapet. Samme om det kommer fra en bruktbutikk. Det er nytt for deg! Liker å titte innom slike butikker jeg også…Klem.

      1. Ja det er bare å gripe den muligheten når du kan fylle en bærepose der inne for hunder kroner så er det bare å plukke med seg det du har lyst på, brettet det logisk så jeg fikk plass til 25 plagg i den posen mye av det var helt nytt lappen hang fortsatt på. Men som du sier så er det nytt for meg selv om det er brukt, og jeg sparer jo miljøet og handler bærekraftig er for mye som blir bare brukt en gang så har det gått av moten og da blir det enten kastet eller levert inn til bruktbutikken så det kan bli gjenbrukt.

        Er ofte innom og tittet i den butikken er mye annet fint der også ikke bare klær.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja og gøy når du kan plukke med deg så mye du får i en bærepose og betale bare 100 kroner, og gjenbruk for da sparer du miljøet og det er jo bærekraftig. Og alt er jo nytt for meg så da har jeg fornyet meg litt jeg også.

        God natta til deg også og sov godt.

      1. Skal ha på det finest på konfirmasjonen på søndag, skal ta på meg det ene antrekket i morgen så blir det tatt bilder.

        Ønsker deg en fin fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg