Jøss så fort denne dagen/kvelden har gått, nå er det tid for å logge av.

 

 

 

 

I dag så har vi hatt litt av vært når det gjelder været, men kvelden har vært helt nydelig med sol og det har vært varmt og fint. Har gjort en del i dag men ikke så veldig mye, har vært på tur å det har vært deilig.

 

Men nå er det sene kvelden å det er på tide og finne senga, da skal jeg kneble beinhaugen og krype under dyna. Skal lese litt først for da glipper jeg med øynene til slutt, så etter en stund med lesing så blir jeg litt sånn at det bare er å ta en titt på baksiden av øyenlokkene for de blir så tunge at jeg ikke klarer å holde dem oppe lenger.

 

 

 

Så med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt, for en må jo være opplagt til i morgen så jeg klarer å se hva jeg holder på med når jeg skal grunne og male verandaen min.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg