Jøss så fort denne dagen har gått.

 

 

 

 

Ja jøss så fort denne dagen er gått godt er det, håper det går like fort disse dagene resten av dette året. Blir spennende å se hvordan neste år blir, jeg skal prøve å få ett så godt og opplevelsesrikt året som kommer. Jeg veit at det er det jeg selv som lager mine egne opplevelser så veit ikke hva det blir enda, skal i allefall prøve så godt jeg kan.

 

Men så litt om dagen i dag som har vært veldig fin og kald, det knegger under skoene når jeg går det syntes jeg er så koselig for da er det vinter, snø og kaldt og da er det jul for meg sånn er det bare. Jeg var oppe hos venninnen min på kaffe og brunepinner det var hun som ringte meg og lurte på om jeg ville komme på kaffe og skravling, det er koselig å ha ei som vil ha noe med meg å gjøre for det er ikke så mange andre så jeg føler meg faktisk helt alene mot verden.

 

Nå skal jeg bare sitte og glo på den flimrekassa, får surfe litt rundt å finne noe å se på og kose meg med det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja i dag så har jeg gjort som jeg pleier på en vanlig dag, har kosa meg veldig med litt av hvert i fin været.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. God jul! 🎄 Husk at du er verdifull! Du er en ressurs! Du er vakker! Du er viktig! Du er omsorgsfull! Du er kreativ! Du er viktig! God klem ❤

      1. Tusen takk for de gode ordene og dem skal jeg ta til meg, og bruke hver dag.

        Ønsker deg og dine en fortsatt god jul og en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg