Jøss jeg klarte det igjen.

 

 

 

I morgen er det to uker siden sist jeg veide meg og da ble jeg veldig overrasket, for jeg hadde gått ned en del til selv om jeg ikke har vært så flink til å være ute på tur den siste uka hadde jeg gått ned over fem kilo til så jeg kommer til å nå målet mitt innen 17 mai hvis det fortsetter slik. Jeg håper inderlig på det for jeg hater å være så tung som jeg er nå, selv om noen sikkert ikke syntes det men at jeg er for tung men jeg trives ikke med den vekta jeg har nå så jeg skal ned.  Jeg mener at alle skal trives med den en er for gjør man ikke det så må en gjøre noe med det, men ikke gå drastisk til verks for da kan du komme i feil spor.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg