Jippi i dag fikk jeg tv igjen boksen til tv måtte byttes.

 

 

 

Den boksen kom i går kveld fikk installert den  men fikk ikke koblet den opp til tv for tv boksen var ikke registrert på mitt kundeforhold hos Telia, så jeg måtte ringe inn på morgenen i dag og da var det noen taste trykk fjerne den gamle boksens registrering og så registrere den nye på mitt kundeforhold.

 

Var godt å få sett tv igjen for det har vært noen stille kvelder i min leilighet og mye bråk rundt hos naboen, når du er alene så blir det veldig ensomt uten å ha tv og se på er jammen mye selskap i tv syntes jeg da.

 

 

Har ikke vært så varmt her i dag og det har faktisk vært deilig, vært på mine faste turer og en tur opp til venninnen min på kaffe og en skravlings  var også oppe i butikken og handlet for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte i dag.

 

 

Nå ser jeg på tv og koser meg med det er en del sport spesielt fotball for kvinner, nå er det England mot Frankrike på V Sport1.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg