Jeg vil jeg vil men får det ikke til.

Reklame | Ellos.

 

Ja dette ser vel litt dumt ut men jeg vil så gjerne, det har skjedd noe med metapic`en etter at jeg fikk ny pc. Så da legger jeg ut noen gamle som jeg  lagde i sommer, håper dere ikke går lei dem og meg men jeg ønsker å tjene noen ekstra kroner på bloggen min så da får det bare stå til.

 

https://audmarit.blogg.no/diverse-ting-til-stue-fra-ellos.html

 

https://audmarit.blogg.no/ellos-har-mye-til-en-hver-smak

 

 

Her kan dere klikke i vei vis dere ønsker det er ingen plikt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. De to “nederste” sidene eksisterer ikke, får jeg opp, når jeg prøver å klikke meg inn.
      Ha en fin dag. Håper feberen har gått ned.

      1. Ok da skal jeg fjerne de to, sånn at ikke folk blir irritert så tusen takk for at du sa i fra.

        Skal gjøre så mye ut av dagen som jeg kan, for feberen er der men ikke så høy som i går. Kanskje det hjalp med en god natts søvn ikke veit jeg.

        Ønsker deg en kjempe fin dag.

      1. Det kan være noe jeg ikke har sett der i dag så jeg får bare vente og se, å tusen takk for klikkene.

        Klem fra meg til deg.
        Ps har du fått tittet på faktureringsfirmaet som jeg foreslo til deg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg