Jeg vil bare si tusen takk til dere som fant meg, og min nye blogg i går.

 

 

Det er mye rot med denne omleggingen og jeg ble og er noe frustrert men jeg ser jo at folk finner bloggen min så da er det ikke mer og slite med det er jo bare og skrive som en pleier, og ikke henge seg opp i detaljer for jeg skvatt litt når man ser at man får så mange lesere uten å være noen steder. I dag når jeg sto opp og tittet på forsiden her så hadde jeg jo mange som hadde vært innom hos meg, for jeg var jo kommet høyt opp på topplista noe jeg ikke hadde forventet så da må jeg bare få takke mine utrolige lesere som jobber for å finne meg igjen i virvaret av mange bloggere i denne bloggverdenen.

 

Nå må jeg avslutte dette innlegget så jeg kan få gått tur med Elvis, vi skal ta en morgentur med omvei for vi skal opp til hu mor på sykehjemmet så hun får noen andre inntrykk enn bare de som er på jobb.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg