Jeg spør er det ikke lov og skrive det en vil, fikk en kommentar om at det jeg skrev var feil.

 

 

 

Jeg fjernet mitt forrige innlegg for noen hadde en innsigelse om det jeg hadde skrevet, så det er hvis ikke lov å skrive om sine egne tanker å følelser om min hverdag så må en jo trå forsiktig med hva en skriver. Er jo litt vanskelig når jeg ikke ser noe lyspunkter i situasjonen og livet i disse dager, men har kommet fram til at jeg får holde tilbake mine tanker om hvordan jeg har det.

Jeg har nå postet det på nytt og svart på kommentaren, hva som er årsaken til at jeg ikke har så enkelt for å ringe  fremmede på telefonen har også ett helt innlegg om hvorfor.

Jeg kommer til å skrive flere innlegg dagen men det blir ikke så dype som jeg pleier, for jeg vil ikke ha det på meg at to ord i innlegget er feil å skrive. Jeg veit at jeg er dum men jeg må da få lov å skrive min meninger, følelser og tanker på min egen blogg , så i disse dager så må man trå forsiktig.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud.Marit.

8 kommentarer
    1. Aud Marit. Du må ikke bry deg om alle som på død og liv skal ha meninger om alt og alle. Du kan skrive hva du vil på din blogg. Alt er kanskje ikke like lurt å skrive, men det er det du som må avgjøre.
      Hvis du føler disse Corona-tider litt tunge, har du lov til det. Du er ikke alene om det. Ha en fin kveld videre

      1. Nei jeg skal ikke bry meg om det, det er grunnen til at jeg lot det innlegget være som det var. Ja ensomheten blir veldig forsterket i disse corona- tider. Jeg veit at jeg ikke er alene om det.

        Ønsker deg og dine en kjempe fin kveld videre.

        Klem fra meg til deg og dine.

    2. Dette er din blogg, og du bestemmer hva du vil skrive i din egen blogg. Hvis noen ikke tåler det du skriver, så for pokker kan de klikke på x-knappen i hjørnet. Ingen tvinger dem til å lese et blogginnlegg de ikke liker!

      Stå på kjære deg <3 <3 <3 🙂 Blogg om det du vil du!

      Ønsker deg en kjempefin søndagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja jeg trodde det jeg også at dette var min blogg å at jeg kunne skrive det jeg vil når jeg ville.

        Jeg skal nok ikke la en kommentar stoppe meg, så jeg skal stå på som jeg pleier.

        Ønsker deg og dine en fortryllende søndagskveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    3. Nå fikk ikke jeg med meg det aktuelle innlegget, og kan dermed kun uttale meg på generelt grunnlag her. Men ut i fra det som fremkommer her, dreide det hele seg om et personlig innlegg som gikk på din emosjonelle tilstand, og i så tilfelle, har ingen rett til å settrte rammer for hva du kan og ikke kan uttale deg om. Liker de ikke innholdet i en blogg, så kan de altids gi en tilbakemelding om at de eventuelt måtte syntes det er upassende, eller hva det måtte være, men hvorvidt du tar dette til etterretning, er helt opp til deg.
      Magefølelsen rundt det hele, sier imidlertid at du har hatt et lite nettroll på besøk her. Husk: Du legger ut flere innlegg daglig, så det skulle nesten bare mangle om det ikke dukket opp noe ‘dritt’ hist og her i kommentarfeltet nå..
      På dette grunnlaget, vil jeg si at det bare er å ignorere det som måtte komme av slike kommentarer. Dette er DIN blogg i et land der vi har rett til å ytre oss fritt om hva vi måtte ønske. 😉

    4. Man må da kunne tenke hva man vil og føle hva man vil om en ikke krenker andre med det en skriver. Skal en bry seg om hva andre mener før en poster et innlegg, da får man ikke postet mange iløpet av en måned. Jeg tenker som så at de har gått inn på min blogg helt frivillig og liker de seg ikke der, så er det bare å la være å komme tilbake for å lese mer. Man kan ikke gjøre alle til lags, må passe på seg selv. Hjelper det deg å lufte tankene dine og “tømme” sjela på bloggen, ja så skal du gjøre det med god samvittighet synes jeg!

      1. Jeg har ikke så veldig mange andre å prate med enn bloggen så det er her all min frustrasjon ut, så ja det er min blogg og som du sier de går jo frivillig inn på bloggen og liker de seg ikke så er det bare å gå ut igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg