Jeg skjønner ingenting, kommer ikke på forsiden en gang.

 

Hva skjer jeg kom inn på blogg.no og måtte bytte passord det er gjort, skrev et innlegg for over en halvtime side men nei det blir ikke vist på forsiden så jeg skjønner ingen ting. Jeg viste det ville skape problemer i starten men hva gjør man jeg skjønner ingen ting som sakt.

 

Nå skal vi se da hva jeg skal gjøre, er ikke sikker om dette kommer igjennom heller men det er vel også noen problemer for alle første dagen.

 

Man får vel bare jobbe på.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg