Jeg skal ikke klage men bare ren fakta.

 

 

 

 

Det er ikke enkelt å være menneske i denne varmen, men det blir vel hyl og skrik rundt om hvis en klager på varmen.

 

Det er nok ikke lenge før jeg må ut med en ny Pc og da må en spare der man kan, fikk ett forslag av noen at jeg burde starte en spleis for å få kjøpt meg en ny en. Men det er vel å gå litt for langt å begynne en spleis slik at en får kjøpt en ny, det er noe som er nødvendig for min del slik at en får betalt regninger og skrevet noe på bloggen. Men er det noe en kan starte en spleis for ikke veit jeg, virker jo litt klønete og ikke ha råd til å kunne kjøpe en ny Pc.

 

Er mye som er mer viktig enn en ny Pc som å kunne leve ett normalt liv uten å være avhengig av andre, så jeg har enda ikke startet noen spleis på noen  som helst måtte til dette formålet.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

8 kommentarer
    1. Spleis har noen retningslinjer. Blant annet dette: For å bruke Spleis koster det 4,5 % av innsamlet beløpet, i tillegg til et transaksjonsgebyr på 2 %. For spleiser som utbetales til privatpersoner beregnes kostnaden av det som samles inn over 5000 kroner. For organisasjoner beregnes kostnaden fra første krone.

      Håper venner og familie eventuelt kan bistå med et lite pengebeløp slik at du kan få deg en ny pc. Håper det vil ordne seg.
      Klem fra nord.

      1. Familien min nei de hjelper ikke meg ikke venner heller så der må jeg klare meg selv, slik har det alltid vært.

        Jeg skal ikke samle inn så mye at det blir noen gebyrer på min spleis hvis jeg i det hele tatt starter en, for det er jo ingen vits i for jeg vil ikke sees på som en fattig tigger heller.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg liker heller ikke varme lengre.
      Pleier og si det også. Vil de protestere så verså god. Vi mennesker er forskjellige.

      1. Ja det har vært for varmt for meg, jeg har vært ute av døra en gang i dag var innom der jeg kjøpte Pc en for tre år siden han som hjalp meg fikk den i gang igjen. Når jeg først var der så så jeg på en ny en.

        Ja det er blitt litt bedre nå..

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg