Jeg ryddet i boden i dag og der sto det noe jeg ikke viste var der.

 

 

 

Jeg hadde ikke en gang vært og pantet dem for jeg viste ikke at dem var der, det var fire sekker med tomflasker fra i sommer. De får stå der til om lørdagen for da er det pante dag, for man finner mye tomflasker om dagen det er utrolig mange som ikke tar med seg panten og panter dem det kan man spare mye penger på så jeg har det som en del av min spareplanen min. Jeg bruker panten når jeg er og handler så blir det jeg må betale mindre, som oftest får jeg igjen penger når alt er trukket av som jeg har handlet.

 

På den måten så kan man sette mer over på sparekonto, så da er det bare å plukke opp tomflasker og samle det opp og ta det med på ukens handlingen på lørdag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg