Jeg kjører i gang en ukensblogg.

 

 

 

Ja nå skal jeg prøve på noe nytt som jeg ikke har prøvd etter at vi flyttet over på den nye blogg.no, jeg prøver meg allikevel er ikke så flink til det å linke til blogger. Men jeg skal kjøre i gang en ukensblogg på min blogg, hvor jeg trekker tre blogger som blir ukensblogg og skriver ett innlegg som jeg linker til deres blogg i ett blogg innlegg på min blogg jeg har ikke så mange lesere men dere får da ca hundre som ser bloggen deres .

 

Jeg trekker tre ukens blogg på fredag så hiv dere med ved og kommentere jeg er med, dere behøver ikke ha blogg på blogg.no samme hvilken portal dere kommer fra.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg