Jeg har ikke gjort mye i dag, har jo gjort noe da for jeg har vært på langtur.

 

 

 

 

 

Her oppe har jeg sittet å sett på utsikten over fjellene helt ut til Gaustatoppen og utover Hjartdal, var utrolig fint på Johnsknuten i dag og utsikten var helt upåklagelig. Jeg tok bussen ut til Sagerenna og gikk opp til knutehytta og videre opp til toppen, det var så vakkert der oppe at jeg glemte faktisk tid og sted når jeg var der så jeg har ikke vært hjemme mer enn en time nå.

 

Før jeg dro dit så var jeg oppe hos venninnen min og drakk kaffe og spiste kake, hun hadde fødselsdag i går vi satt og skravla om alt og ingenting godt for meg og godt for henne. Var også oppe å handlet for henne, da jeg kom hjem etter å vært hos henne bestemte jeg meg for å dra på topptur og det ble det.

 

Koste meg virkelig der oppe og det skal skje enda en gang til om en uke eller to, for der oppe følte jeg meg fri og ingen kjente meg der oppe så det var veldig godt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg