Jeg har gjort noe som jeg ikke tørr å dele her på blogg.

 

 

 

Er alltid ærlig på det at jeg ikke alltid klarer å få det jeg får inn på konto til å strekke til, det jeg ikke tørr og publisere på bloggen er en spleis jeg har opprettet for å kunne få en enklere jul.

 

Så jeg bruker den til en digital sparebøsse som jeg setter inn det jeg kan avse i løpet av uka, det er to som har bidratt på den utenom det jeg kunne avse selv den uken som gikk.

 

Linken til spleisen er: https://spleis.no/348702

 

Nå får det være nok om dette.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

14 kommentarer
    1. Heii❤️
      Det er så trist å se hvor dårlig råd du har. Jeg leste at du trenger nye sko til vinter og slaps, anbefaler deg at du setter inn en annonse på Finn.no og spør om noen har sko å arve bort. Når jeg lager Finn.no annonse for deg fikk du jo alt du trenger av jakke, regnjakke og varme vinterklær. En annenonse om sko kan kanskje gi deg noen gode vintersko også ❤️

      Jeg tenke også på en annen ting; Du er så flink til å handle for venninna de, og jeg har sett hvor flink du er med både barn, katter og hunder – kan du ikke sette opp en lapp i butikkene der du bor, hvor du tilbyr deg å handle for folk, å sitte barnevakt, å gå tur med hunder eller mate katter når folk er bortreist? Dette vil gi deg noen ekstra kroner. Jeg gjorde dette når jeg var yngre, og jeg fikk mange barnevaktoppdrag, jeg hadde hundepasser-jobber og jeg matet også kaniner og andre smådyr når folk var bortreist.

      Dette ville hjulpet deg litt økonomisk, slik at du ikke er avhengig av spleis og at leserne dine vipser deg, for å klare å få hjulene til å gå rundt ❤️

      Du er superflink både med dyr og barn Aud Marit, husk at jeg har sett det på nært hold så jeg VET ❤️❤️❤️

      1. Har problem med føttene så der må jeg veldig god støtte for anklene etter en skade. Det med slike lapper har jeg prøvd flere ganger de blir bare tatt ned, skal prøve igjen og se om de får henge mer enn en dag.

        Dette er siste gangen jeg skal skrive om min økonomi.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg

    2. Har støttet Spleisen din. Håper flere kan avse noen kroner,stort eller smått. Er en skam at ikke trygde satsene økes. Leste i avisen at selv folk med million lønninger stod i matkø. Rentene på lånet er skyhøy. Alt er dyrt nå og man handler det mest nødvendige. Klem til deg fra meg.

      1. Takk for støtten i spleisen.

        Ja det har jeg også lest, rentene er skyhøye, strøm og mat om dagen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Syns du skal dele spleisen jeg, så vi andre finner den. Vanskelig å sender penger når vi ikke ser linken.
      Lete rundt gidder vi ikke veet du.
      Steng av kommentarer på innlegget da vel.
      Klem herfra meg.

        1. Du bare tar vekk det krysset på selve innlegget når du er inne på kontrollpanelet..
          Helt nederst står det DISKUSJON og der står det et kryss – bare til å fjerne det. Da har valgt bort
          kommentarer på akkurat det innlegget.

    4. Hei igjen ❤️
      Når jeg har hengt opp lapper i butikkene ang at jeg ønsker å gå tur med hunder og å være dyrepasser når folk reiser på ferie, har jeg måttet få en ansatt i butikken til å signere og stemple “plakaten” før jeg henger den opp. Alle lapper og plakater som ikke er signert og stemplet blir revet ned av personalet, så dersom du ikke har fått signatur fra en ansatt i butikken er det kanskje derfor de har blitt revet ned?

      Ønsker deg en fin kveld ❤️ Klem

      1. Ok jeg pleier å henge den opp på oppslagstavla ved inngangen ingen av de andre lappene om det samme som fikk henge i fred.

        Skal prøve igjen blir den fjernet så gir jeg opp.

        Fin kveld til deg og dine.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja jeg fikk så mye pes og vonde kommentarer så i samråd med min psykolog så avsluttet jeg den.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg