Jeg har flere ganger i dag har sittet ved tastaturet å prøv å skrive ett innlegg.

 

 

 

 

Det er vanskelig å få noe vettugt ut av det hodet mitt i dag, det er overfylt av tanker som kverner rundt og rundt som i en sentrifuge i full fart. Da er det bare å håpe at jeg får ett innlegg nå som er litt mer sammenhengende enn det jeg har prøvd på i hele dag, for da ble det skrevet bare noen setninger og jeg slettet dem igjen flere ganger så det ble ikke noe av så da prøver jeg igjen nå.

 

Jeg føler og tenker at jeg er fullstendig ubrukelig på slike dager nå tankene kverner rundt, og nå om dagene så har det vært hver dag noen verre enn andre. En ting jeg veit jeg duger til er å samle tomflasker og gå ærender for andre, ja for da føler jeg at jeg er til nytte for andre. Å slite med psyken er ikke enkelt, jeg vil skrive noe som jeg fikk i en kommentar for noen måneder siden og det er at livet er ikke for pyser. Selv om jeg føler meg som en dum pyse så kan jeg ikke være det, for jeg kommer meg igjennom slike vonde dager og lander med begge beina på bakken.

 

Er jo noen ganger jeg faktisk bare vil gi opp, det er ingen god løsning for jeg har to gutter som trenger mammaen sin selv om de ikke bor hos meg. Og det er jo flere som trenger meg også, og da når livet er på det vondeste psykisk så tenker jeg på akkurat disse tre personene som jeg er glad i og de er glad i meg også føles jo litt deilig å tenke på.

 

Lag dere en kjempefin kveld og en god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Pyse er det siste ordet jeg ville bruke for å beskrive deg, du er tøffere enn du tror. Du er og viktigere enn du tenker på de svarteste dagene. Stemmen din her inne er viktig.

      1. Nei pyse er jeg nok ikke for da hadde jeg gitt oppfor lenge siden, tøff det veit jeg ikke helt om jeg er litt kanskje jeg ser ikke det selv når alt bare er svart. Det samme er når det gjelder viktigheten med min stemme.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

          1. Jeg skal fortsette som jeg har gjort, selv om det er noen som vil det motsatte så klarer de ikke å skremme meg.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg