Jeg har faktisk blitt glad i min nye hverdag, så jeg lurer på om jeg skal fortsette den etter at denne koronaen er over.

 

 

 

 

Disse tiltakene med å holde seg inne mest mulig av dagen, jeg er bare uten på tur en gang om dagen å en liten tur i postkassa om dagen. Har jo fått mer tid til å lese bøker å gjøre husarbeid å slappe veldig bra av, å man kan legge seg når en vil å stå opp når en vil. Ingen kan kreve at jeg må gjøre ditt og datt kan jo bare ta livet med ro å ikke behøve at en ikke passer inn, dette skal jeg fortsette med etter at disse smittetiltakene opphører for det gir meg et annet syn på livet.

 

Jeg kommer ikke til å gå i butikken mer enn en gang i uken skulle ønske at jeg kunne gått i butikken bare en gang i måneden, men da må jeg få hodet over vann økonomisk da skal jeg starte med det.

 

For da er jeg faktisk ikke i veien for folk som jeg en gang hadde kontakt med, de ønsker jo ikke å ha noe kontakt lenger. Da skal ikke jeg tvinge noen til å ha kontakt med meg, de som ønsker kontakt med meg får ta kontakt med meg å ikke jeg med dem.

 

Jeg har faktisk kommet fram til det at jeg elsker min selvkarantene eller isolasjon for da kan jeg gjøre alt det jeg vil innen dørs uten at folk mener at det jeg gjør er feil, for nå er det ingen som ser hva jeg gjør for jeg er jo nesten ikke ute å når jeg er det så prøver jeg å gå der det ikke er så mye folk.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg