Jeg har date med Nrk tv sporten og tv2 langrenn.

 

 

 

Vi to har en date med vintersporten på tv, ligger på sofaen og ser på skiskytting på NRK jentenes staffet. Spennende å se hvordan de klarer seg har til nå en tolvte plass etter to etapper, jeg elsker faktisk og se på sporten og spesielt på vinteren så er det vintersport og håndball.

 

Vi har vært på morgentur og kost oss med det, og lest en del blogger og svart på kommentarer så nå er jeg asjur med det. Nå skal jeg av slutte dette innlegget med å ønske dere en riktig god lørdag, så sees vi senere i dag her på bloggen i allefall ser ikke så mange ellers. Skal nå opp til ei venninne av meg og da skal vi kose oss med vafler og kaffe, vi snakkes senere.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg