Jeg har da gjort noe vettugt i dag også.

Reklame | LYKO NO

 

 

 

Ja på morgenen i dag så gikk jeg meg en tur var innom en butikk og kjøpte roser som jeg ga bort til venninnen min som har fødselsdag i dag, kjøpte med noe å bite i til kaffen også det syntes jeg var noe vettugt og på sin plass og gjøre.

 

Så var det noe hun satte veldig pris på, hun sa det i alle fall og det var godt å gjøre noe glad.

 

Ellers så har jeg gjort minst mulig på mest mulig tid, jeg har jo også samlet en del tomflasker som folk kaster i søpla her i borettslaget de må da ha for god råd her i gården når de kaster tomflasker for jeg fant over 60 kroner i søpla i dag jeg kan ikke forstå det men sånn er det bare.

 

Med det så legger jeg ved en reklame.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

Braun//London Grace//Parlux//ZMILE COSMETICS

2 kommentarer
    1. Jeg skjønner det ikke jeg heller. Det er vel bare i Norge folk kaster penger. Jeg gjør ikke det. Var og handlet mat i dag, på hjemveien lå der en tom Cola Zero flaske, putta den i posen min jeg. Bare én slik flaske om dagen er 730 kr på et år. Altså fire flasker daglig er 3000 på et år. Det er faktisk en sydentur.

      1. Ja du sier noe der, jeg tar med meg alt jeg finner og går i søppel skuret det jeg finner der er ca 80 kroner i uka der pluss 10 flasker daglig på det minste. Prøver jo å spare av det lille jeg har så de pengene jeg finner i tomflasker gjør at jeg kan legge av 100 kroner i måneden, ikke mye men litt er det jo.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg