Jeg har bestemt meg for å avslutte spleisen min.

 

 

 

Ja jeg avslutter spleisen som jeg har gående som jeg ber om hjelp til tannbehandling, for jeg syntes dette er så flaut. Da den er utbetalt så sletter jeg profilen jeg har der inne, er bedre å leve i taushet sånn at ingen har noe å klage på at jeg ber om hjelp er flaut nok som det er om man skal bli sett på som tigger også.

 

Og nå i samme slengen så vil jeg takke alle som har bidratt på denne spleisen, skal til tannlegen til uka og alt som har kommet inn skal gå til den timen.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Bare hyggelig å få bidra med hjelp til deg, det er ikke tigging. Håper på bedring etter du har vært hos tannlegen! God klem til deg

      1. Jeg må bare takke så hjertelig for ditt bidrag, det hjalp veldig til nå kan jeg gå til tannlegen på mandagen å det skal bli godt. Jeg håper også at det blir mye bedre for det har vært helt forferdelig til nå.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg