Jeg ber ikke om noen ting så ta det med ro.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

Ja overskriften er det nok noen som lurer på nå, men jeg fikk jo beskjed for noen måneder siden at jeg ubevist tigger når jeg bruker klikk, klikk som jeg kalte det før men jeg ber jo ikke om noen verdens ting. Ser dere noe telefon nummer i dette innlegget og noe annet som sier noe om at jeg ber om noe, nei jeg ser ingenting og vil du klikke eller ikke det er din sak. Jeg som mange andre ønsker jo å tjene noen ekstra kroner, er det ikke lov for at det er meg eller er det en annen årsak til at noen mener dette er tigging bevist eller ubevist for meg er det ingen av delene.

 

Når bloggverdenen besto av flest rosa bloggere så var det slike reklame innlegg over en lav sko, da var det ingen som mente det var tigging men når det er jeg som gjør dette så er det tigging med en gang.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//Under Armour//ICANIWILL

2 kommentarer
    1. Kan du fatte det. Rosabloggere hadde stadig klikk på produkter. Nå leste jeg i går at toppblogger Sophie Elise har kjøpt seg leilighet til 13 mill. Så hun har tjent gode penger på bloggen, bøkene, osv osv. Hun fikk en del pepper ja. Du skal bare legge ut klikk, og jeg ser ikke det som tigging. Den joggebuksa synes jeg var fin, må sjekke prisen først. Ha en fin kveld. Klem til deg fra meg.

      1. Ja hun tjente utrolig godt på bloggen og sine store samarbeid som hun hadde på bloggen, hun fikk jo sitt av pepper hun også. Det skal jeg gjøre men det er bare ett firma igjen som gir noen kroner pr klikk nå. Ja den joggebuksen er veldig fin syntes jeg også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg