Jada det er søndag og snart hverdag igjen, har skrevet handlelisten til i morgen.

 

 

 

 

 

Ja nå er denne helgen snart over og det syntes jeg er godt, jeg liker mandager og  hverdager ellers for da er det litt mer liv i byen kan se andre mennesker.

 

Har gått tur i dag og stort sett er alle gatene helt folketomme, kan ha noe med været vi har hatt i dag lett regn, vind og litt små kald rundt 13 grader på det meste.

 

 

Har holdt hvile dagen stort sett hellig og ikke gjort noen verdens ting, har ligget en del på sofaen og latet meg men det er jo søndag så da har jeg ingen snev av dårlig samvittighet heller.

 

Jeg har skrevet handleliste og regnet på hvor mye det blir alt som står på lista, det ble litt under budsjettet hvis prisene er de samme som i forrige uke.

 

Nå blir det til at jeg skal glo på tv og kose meg med det, for nå er det bare å vente på at det blir mandag.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Fin kveld til deg,regner og blåser her,er kaldt,må jo snart få litt sommer igjen,liker og helst hverdagene,var annerledes da jeg var i jobb,da var ho helgene noe vi så frem til,klem fra meg

      1. I dag er den første dagen denne uken det ikke har regnet og tordnet, vi hadde nok sommeren i mai i år og det var det. Ja når jeg jobbet så så vel jeg også fram mot helgen, men nå er det ikke slik lenger.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg