Ja som dere sikkert har lest så trenger jeg nye briller igjen.

 

 

 

Ja jeg trenger faktisk nye briller igjen, er ikke det billigste en gjør men jeg må ha dem for å kunne se det jeg driver med. Det er faktisk penger jeg hadde tenkt å ta av det jeg tjente på bloggen min i juli men de pengene har ikke kommet inn enda, de kommer vel ikke før den 21 september eller senere tror ikke de kommer før. Så jeg måtte gjøre noe som jeg syntes er flaut, ja jeg har satt i gang en spleis som heter hjelp jeg trenger nye briller. Veit ikke om jeg tørr og sette inn direkte link rett inn på spleisen for det syntes jeg virker påtrengende, å det er rett og slett flaut ettersom det ikke er så lenge siden sist jeg måtte ha hjelp. Å lage denne spleisen var ett tips fra en fast leser og jeg er fast leser av bloggen til denne personen, jeg ønsker ikke å bli sett på en som ikke klarer ingenting av økonomisk art men flere tusen klarer jeg ikke på en gang.

 

Linken til spleisen er: https://spleis.no/120553

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

27 kommentarer
    1. Du må dele linken for jeg fant ikke spleisen din. Kunne ikke se søkefeltet der. Lykke til med spleis, måtte du få nye briller.
      Ha en fin kveld, klem fra nord.

      1. Ja nå har jeg lagt til linken til spleisen min i innlegget, jeg håper det går jeg også det. Fant du ikke søkefeltet.

        Jo takk for det.
        Ønsker deg en riktig god onsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Så rett og slett ikke søkefeltet. Trenger nye briller jeg med. Leste det Vibbedille skrev om Synsam, men tror heller ikke at jeg får noe konto der som er uføretrygdet. Går jo an å snakke med dem, men har brukt en annen butikk men da to par og betale kontant. Går an å bare ta et par, og det blir rimeligere. Må bare betale andre regninger først. Lykke til med Spleisen.

          PS. Veldig fin kommentar i fra Sissel angående bloggen din. Jeg må daglig innom deg for du har en blogg som det er trivelig å titte innom.

          1. Jeg fikk ikke for jeg hadde for lav inntekt å jeg er uføre trygdet også. Ja jeg ble veldig glad for det hun skrev i den kommentaren, er godt at det er så mange som må innom bloggen min.

            Jeg har nå satt inn linken til spleisen i innlegget nå.

            Ønsker deg en riktig god onsdagskveld.

            Klem fra meg til deg.

            1. Eg er også ufør og det eneste de sjekket var om eg var kredittverdig. Så lenge du er det har ikke de noe med hvilken inntekt du har. De spurte ikke hverken hva jobb eg hadde eller hvilke lønningsforhold eg har. Mine briller ble litt dyre og eg skal betale 600 i mnd for 3 par, men du kan få 3 par briller helt fra 149 i mnd og opp over. Kommer helt an på hva type glass man velger

            2. Jeg fikk i alle fall beskjed om at jeg ikke fikk det på grunn av for lav inntekt, så jeg skriver bare det jeg fikk beskjed om.

    2. Hei 🙂 Jeg synes du er tøff jeg, som setter i gang en spleis … for jeg forstår godt at du synes det er pinlig å “tigge” … Men husk at de som ønsker å bidra, de gjør det fordi de ØNSKER det, fordi de bryr seg om deg og vil hjelpe deg 🙂 Så ikke vær redd for å publisere linken til spleisen, det gjør det mye lettere for folk å klikke seg inn og sende deg noen kroner 🙂

      Vi gleder oss til å se bilde av deg med nye briller, etter at vi lesere har hjulpet deg med penger til å kjøpe de nye brillene 🙂

      Ønsker deg en nydelig dag videre, vit at bloggen din betyr mye for meg og mange andre 🙂 Klem

      1. Jeg har lagt til linken nå, det kommer bilde med nye briller det er en selvfølge.

        Ønsker deg en virkelig nydelig dag videre, å tusen takk for at du sier det er godt å vite at bloggen min betyr noe for så mange.

        Klem fra meg til deg.

    3. Ta deg en tur på Synsam, der kan du få Brilleavtale. Briller må du jo ha lenge uansett og der får du 3 par briller og man betaler litt hver måned. Gratis synstest og du kan bytte brille en gang i året uten at det koster extra. Det er en fin måte å gjøre det på for briller er dyrt når alt skal betales på en gang. Eg gjorde dette selv nå i sommer og er kjempefornøyd! Fikk også med årsforbruk av vaskemiddel til brillene helt gratis 🙂

      Sjekk det ut 🙂

      1. Ja det var jo du som mente at jeg skulle gjøre det så da gjorde jeg det. Å skal du gjøre det dele den på bloggen din du er jo bare så god da, det varmet meg om hjertet. Ja briller er jo noe som er viktig for meg og min øyehelse.

        Ønsker deg en kjempe fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Fikk du forresten ny PC? Mulig du har skrevet om det, men gått meg hus forbi.
      Lykke til med nye briller 🙂

      1. Ja jeg har en ny en nå, men jeg tar den ikke i bruk enda. Fikk en god en som det ser ut til at jeg må ta i bruk snart for nå går det på siste verset for den jeg har hatt hele tiden.

        Tusen takk for det nye briller blir det om ca 10 dager.

      1. Ja jeg tenkte at jeg postet det på nytt når jeg kom fra synstesten, for jeg postet det i går kveld tenkte likt som deg.

        Ja alle monner drar.

        Klem fra meg til deg.

    5. Uff, trår vel i salaten nå, men med 199 kr i uka må det jo gå ann å legge av litt til slike utgifter, du skriver du går ofte til lege, men da har du vel fått frikort for lenge siden, er ikke kjekt å ha dårlig råd, men vi må prioritere etter hva vi har, mener ikke såre deg, men 2 spleis på noen uker🤔

      1. Jeg når nok ikke frikort taket på lenge enda, jo jeg jan jo vente til jeg har spart opp selv til brillene men da tar det over 6 måneder til jeg får hentet dem.

    6. Hei👏 Enig med Tove over her, bra du fikk ny PC. Men du har ikke skrevet innlegg om det, eller vist den frem på noe vis. Du skriver nå at du fortsatt bruker den du hadde fra før?? 2 spleis på kort tid har nok noe med at det kommer lite penger inn på den spleisen her😊 Ha en fin kveld

    7. Skriv det du føler for, men du må tåle at du får spørsmål og reaksjoner, synes det er kjekt å følge deg, men jeg er slik type som spør, hadde jo ikke gjort det hvis du ikke var åpen selv, fortsett slik du skriver du❤️

      1. Det skal jeg gjøre, det er greit med reaksjoner og spørsmål, men jeg var ikke helt på lag i går så jeg må bare si unnskyld for min reaksjon. Jeg skal fortsette som jeg pleier jeg.

        Klem fra meg til deg.

    8. Tror ikke en dritt på deg! Om du har kjøpt deg ny pc , så bør du vel legge den ut her sånn at vi kan se om du virkelig har kjøpt deg pc! Kanskje bilde og kvittering hadde hjulpet på troverdigheten din?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg