Ja sånn nå er handle lista ferdig skrevet, den er planlagt ned til minste detalj.

 

 

 

 

Ja nå har jeg skrevet ferdig handlelisten til i morgen og den er planlagt helt ned til minste detalj som er kostnaden, for den skal ikke være over 320 kroner denne uka for vi fikk jo litt økning på uføretrygden i mai og fram til i mai neste år.

 

Er godt den er ferdig sånn at det bare er og fikse morgenstellet og så bare få på meg skoa og traske meg ned til butikken, så tidlig som mulig for dette med å handle  med alt for mange i butikken sånn er det bare.

 

Skal ikke ha så veldig mye så jeg klarer og holde meg under 200 kroner, for da blir det litt og handle for når helgen nærmer seg for det er ofte jeg trenger noe mot helgen.

 

 

Lag dere en fin fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

3 kommentarer
    1. Så flott at du har funnet så mye pant i det siste! 👏👏👏 Det blir noen kroner når vi snakker om sekk(er) 🤗

    2. Så flott at du har funnet så mye pant i det siste! 👏👏👏 Det blir noen kroner når vi snakker om sekk(er) 🤗

      1. Ja det ble mye pant på 4 dager, veit ikke hvor mye enda har ikke pantet noe av det enda skal bare fylle den siste sekken jeg har begynt på som er den fente sekken.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg