Ja sånn går no dagan og nå er det snart sengetid her.

 

 

 

Ja sånn går no dagan og det er snart sengetid, da må jeg ta meg tid til å skrive noe på bloggen. Jeg har ikke hatt det helt greit nå i kveld, det er rene svømmebassenget her i allefall i mine øyne tårene sitter løst.

 

Ja det er om kvelden alle tankene både gode og dårlige, her i gården er det bare de dårlige som har vært i kveld. Bare tanken på at jeg skal på noe i morgen satte i gang de tankene, ja hvor dum og alene jeg er er jeg verdt å ha det bra. Tanken på at jeg må prestere noe i morgen, kanskje det jeg vil klare å lære er for vanskelig og aldri får det til. Jeg føler at jeg er helt ubrukelig om dagen og at angsten for ikke å strekke til, eller at ingen liker meg nja det er jeg jo vant til. Ja rett og slett redd for å være til overs som jeg har gjort helt siden jeg begynte i første klasse, mobbing gjør mye med en person og ødelegger mye psykisk med mennesker utstøtt og plaget både fysisk og psykisk kan faktisk ødelegge ett menneske for hele livet hvis de går igjennom alvorlig og langvarig mobbing som barn. Ja mobbing foregår også blant voksne det kan jeg skrive under på, tro meg jeg har vært borte i det også og det er heller ingen god følelse men jeg var jo da erfaren når det gjelder å bli mobbet.

 

Nå skal jeg bare si god natt til dere lesere for nå må jeg komme meg til sengs, skal jo opp og gripe dagen i morgen. Vi skrives i morgen folkens.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg