Ja så var det nok en dag som går mot hell.

 

 

Jeg har ikke gjort så mye i dag, var en tur oppe hos venninnen min ellers så har jeg vært hjemme. Skal ikke si at det er kjedelig å ikke ha noen å prate med her hjemme, men mange tanker kommer fram når en er hjemme alene. Ja det har vært mange tårer i dag, veit ikke hva som forårsaket de tårene. For en liten time siden så falt jeg i krampe gråt, forstår ikke hvorfor for jeg har det ganske bra om dagen. Ja det kan jo være at en har vært for streng mot seg selv for lenge, ikke lyttet til kroppens signaler å bare kjører på som ingenting men så smeller det. Har ikke hatt lyst til noen ting, i dag har jeg ikke hatt lyst til å blogge en gang. Jeg tviler på at noen gidder å lese det jeg skriver, for det er jo ikke bra det jeg skriver så da er det bare å ta en pause. Men nei jeg bestemte meg for å prøve å skrive dette innlegget, livet mitt er jo ikke så interessant men det er jeg som må leve det.

 

Jeg er ingen ting uten denne bloggen da er jeg bare ett nummer i samfunnet, men det er vel slik det skal være for en person som ikke har troen på seg selv. Så hvorfor skal da andre ha troen på at jeg kan duge til noe, jeg ønsker jo at jeg skriver noe som ikke setter sinet slår til for dem som leser det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Kjære deg.
      Får vondt av deg at du har så dårlig tro på deg selv. Håper noen kan hjelpe deg, slik at du slipper å føle deg slik.

      Jeg synes alltid det er trivelig å lese bloggen din. Alle har både gode og dårlig dager. Du må skrive akkurat det du ønsker. Vi som er faste lesere gidder å lese alle bloggpostene dine:) håper du får en bedre dag i morgen!

      1. Hjelp til det hvem er det som kan det annet enn meg selv, får jo ikke hjelp av noen.

        Takk for at du liker bloggen min og leser den, ja alle kan ha både gode og dårlige dager men når det er flest dårlige så kan det gå litt på tverke.

        Men jeg skal skrive det som faller meg inn på bloggen.

        Jeg håper også at dagen blir mye bedre enn i dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Huff .Trist at du har det slik.
      Ensomhet kan gjøre mye med folk.
      Håper du får ei fin natt og at morgen dagen bli bedre.
      Stor klem fra mæ

      1. Ikke mye moro å ha det på denne måten, men det går seg vel til igjen.

        Ja ensomheten gjør mye med en.

        Jeg har hatt en god natt, så da får en bare håpe at dagen i dag blir bedre enn i går.

        Klem fra meg til deg.

    3. Du er verdifull selv om det ikke alltid føles slik. Noen fortalte meg en gang at vi alle er som tusenlapper. En tusenlapp er verdt tusen kroner, uansett om den er møkkete, krøllete eller fillete. Det samme er vi. Vår verdi er like høy, uansett om vi er skadet, slitt eller trampet på. Og du er definitivt en tusenlapp❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg