Ja så var det blitt mandag, å jeg har hentet medisinene mine.

 

 

 

Som dere sikkert veit så har jeg fått noen nye medisiner som jeg hentet i dag, skal ta min første i kveld så får en bare krysse alt en har og som krysses kan på at den virker og at jeg kan si at jeg ikke hadde smerter i natt slik at jeg får sove i natt. Men det kan jo hende at det tar litt tid til de virker som de skal, ikke veit jeg har aldri tatt noen slike som jeg har fått kan jo skje at de virker med en gang.

 

Men jeg trenger nå en natt med god søvn for i dag har jeg vært helt i ørska, å sove er en viktig del av livet til alle mennesker.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Flott da er medisinene i hus,skal krysse fingre for at de virker og at du får sove godt i natt! Skal hente mine medisiner på onsdag, og det er viktig at jeg ikke er fri når jula kommer. Skal til tannlegen onsdagen og da går det ut ca 1300 kr. Ikke billig med andre ord. Ønsker deg en fin kveld, klem til deg fra meg! 🥰

      1. Ja det er god å få hentet dem de er vist nok sterke for jeg skal ta en om kvelden det er slike depot tabletter, så da burde de vel virke og jeg håper inderlig at jeg får sove. Får håpe jeg får flere så jeg ikke går tom før jul men det får jeg ta med legen når den tiden kommer.

        Huff ja tannleger er dyrt å gå til.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg