Ja så våger jeg meg inn her.

 

 

 

I går var jeg ute å handlet tidlig som jeg pleier på mandag morgen, fulgte handlelisten slavisk som jeg alltid gjør det må til for å holde seg innafor budsjettet.

 

Var også på en liten tur fant noen tomflasker på min vei, ja det er også noe jeg pleier å gjøre hver dag så det er heller ikke noe nytt for solen.

 

Oppdaget at det er folk rundt heri Kongsberg som er frekkere enn flatlusa, ja de går rundt og stjeler posten til folk jeg har meldt fra til alle her i borrettslaget så får vi se hva som blir gjort. Hadde mest lyst til å melde fra til politiet om at det er begynt igjen, at uvedkommende har vært i postkasser her oppe men de gjør vel ikke noe med det uansett.

 

Så var jeg en tur oppe hos venninnen min på kaffe og en fin skravle stund, var også oppe og handlet for henne som jeg også gjør ofte så det er heller ikke noe nytt.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
    1. Er trasig at det er folk som stjeler i fra postkassene. Er vel spesielt i byene tenker jeg. Så i dag 4 ungdommer som ble jaget i fra butikken. Hvorfor vet jeg ikke.
      Var innom posten å hentet to pakker. Skal gå i gang å lage italiensk salat, det er tross alt billigere enn å kjøpe det ferdig.
      Koselig når du er hos venninnen din og hjelper henne med å handle. Klem til deg fra meg

      1. Ja det er spesielt i byene slikt skjer men det skjer også på bygda, det at de stjeler fra postkasser her i byen skjer med jevne mellomrom. De fire ungdommene har sikkert laget bråk og kvalme, kan jo også være noen som er blitt tatt for nasking før og ikke er ønsket i den butikken uten voksne med seg.

        Koselig med pakker i posten, ja det er billigere og lage slike salater selv enn å kjøpe det ferdig.

        Ja det er veldig koselig, da føler jeg at jeg er til nytte dor noen.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg