Ja så er nok en dag løpt fra meg.

 

 

 

I dag så sto jeg opp til ett regnvær uten noen grenser, men jeg gikk i butikken som planlagt for hvorfor skulle litt regn stoppe meg haha. Kom meg fort hjem så jeg fikk i meg frokost for det trengte jeg etter handleturen, gå i butikken på tom mage er jo ikke helt ideelt for da havner det som oftest mer enn det du skal ha men ikke i dag.

 

Så gikk jeg opp til venninnen min på kaffe og skravling noe som er det beste med dagen, og tiden går fort i godt selskap var også en tur oppe og handlet for henne så hun fikk i hus det hun trengte.

 

Nå har jeg akkurat vert en tur ute på verandaen i snøværet, å det jeg så da var ett vakkert syn jeg så på nabotomta for der løp det tre rådyr. Var bare så dumt at det er så mørkt ute for jeg fikk ikke tatt noen bilder, det hadde vært fine bilder å ha hatt til bloggen spør du meg men men sånn er det kan jo ikke be dem komme tilbake i morgen på dagtid haha.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Det er så koselig å se rådyr ☺️ Vi har mange av dem dit vi flytter, så det er så artig. Her snør vi bort, så snart foretrekker jeg regnværet 😉

      1. Ja det var kjempekoselig å se de rådyrene, ble bare litt engstelig for vi har en trafikkert vei som de må over det er E-134. Men det var ett vakkert syn å se dem, og det har jeg sett mye av i vinter.

        Nå har vi sol men det har kommet mye snø, like mye som vi har hatt i hele vinter som kom på noen timer nå. Vil ikke ha regn nå.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg