Ja så er kvelden snart gått over til natt.

 

 

 

 

Jeg har faktisk hatt en fin dag i dag også selv om jeg var nesten alene, ja jeg var en tur oppe hos venninnen min og hjalp ei dame som skadet seg det er alt jeg har gjort i dag sammen med noen. Gikk jo en  lang kort tur i dag i kjapp gange, å det er så deilig og være i bevegelse for da forbrant jeg jo noen kalorier også og det er jo greit og jeg blir jo sprekere av det også.

 

Nå er det faktisk på tide å finne senga her, er så trøtt og sliten nå så jeg skal krype godt innunder dyna og det skal bli godt. Er bare en hake ved å være så trøtt når man legger seg er ikke sikkert at jeg får sove med en gang, slik har jeg alltid vært jaja hva gjør vel det det er jo helg så da kan jeg vel sove litt lengere i morgen haha.

 

 

Så da sier jeg bare god natt til dere alle og sov godt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg