Ja så er det nok en dag som går mot kveld, ikke så mye å skrive om.

 

 

 

 

 

Dette er ikke noe godt følelsen av at hodet skal eksplodere, ja sånn er hodepinen men det går vel over etter hvert får jeg håpe. Håper jeg får handlet på mandag for nå er det lite av alt, får jeg ikke gått i butikken så er det enda mer jeg kan spare uka som kommer. Gjør ikke så mye for jeg klarer ikke å spise uansett, er ikke sulten og maten smaker ingen verdens ting drikker mye vann og det er jo bra ikke sant.

 

 

Nå skal jeg se på fotball og kose meg med det, er ikke så mye annet å se på enn Brann mot Haugesund.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Masse god bedring! Ikke hyggelig å være syk, spesielt på sommeren. Håper det begynner å slippe litt nå, så du føler deg bedre 🤗
      Hopper til annet tema, Europris har 40% på kofferter denne uken. Hvis ikke du har andre planer. Du bør kunne ta av pantepengene til dette, tross alt sparemålet ditt. Hvis som sagt du ikke allerede vet om bedre tilbud eller har sett deg ut en koffert, det er også lov. Kun ment som et tips, du bestemmer over ditt liv! Du er vakker og smart, husk det og si det til deg selv hver dag! Stor klem!

      1. Takk nei det er ikke mye hyggelig å være syk, det ha ikke sluppet stort.

        Jeg skal kjøpe meg koffert på Europris så takk for tipset.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg