Ja så er det blitt kveld sitter å ser på fotballkamp.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

Har hatt en rolig å fin dag i dag slappet av og kost meg med tv, lesing og malt litt ellers ingenting fornuftig gjort, må jo lade opp til i morgen så jeg kan leike og kose meg med guttungen gleder meg.

 

Nå sitter jeg og ser på fotballkamp mellom Rosenborg og Mjøndalen som er like i nærheten her, men jeg heier på Rosenborg som mange av dere veit fra før de leder nå 2-1 og håper det holder så Rosenborg holder på ledelsen for det fortjener dem nå.

 

Resten av denne kvelden så blir det å glo på flimrekassa, og ikke noe mer enn det haha.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Gorilla Wear//Casall Sportswear//Star Nutrition Gear//Casall Sportswear

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg