Ja så ble det ett sent innlegg i dag, eller skal man kalle det tidlig.

 

 

 

I dag eller skal man kalle det i går for nå er vi over midnatt så det er jo en ny dag, men nok om det og over til det jeg skulle skrive om det jeg skulle. Har vært på en fin tur i regnet satt i en gapahuk og koste meg, og så utover byen hadde jo vært enda finere i finvær da men det var det ikke i dag så da fikk jeg ta utsikten som den var. Glemte helt tid og sted men det gjorde jo ingenting, var jo ikke noe annet og gjøre det var jo ett godt avbrekk fra livets mas og kjas.

 

Og da jeg kom hjem så laget jeg meg en slik pose med tex mex pølsegryte etter jeg hadde spist så la jeg meg på sofaen med tv på, og gjett om jeg sovnet og sov godt ja lenge og vel så jeg fikk ikke skrevet innlegget får nå. Jeg skal nå finne sengen for nå er det blitt langt på natt i dag også, er jo ingen fare hvor sent jeg legger meg eller står opp forsømmer jo ingen det er jo helg i morgen også.

 

Med disse ordene ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Håper været var bedre i dag og at du fikk deg en tur. I morgen er det heldigvis hverdag igjen. Ikke lenge igjen til Sommerhytta og man benker seg foran tvkassa. Det er visst gangen som står for tur. Nærmer seg slutten for av det programmet og da kan man ta ferie fra all tv i sommer.
      Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var litt bedre vær i dag men det var mye regn også, jeg har vært på tur men ikke den jeg ønsket å gå men ut kom jeg.
        Ja gud det skal bli godt med hverdag igjen, er ikke noe særlig med disse helligdager.

        Jeg har sittet og sett på sommerhytta og nå er det gangen som står for tur, og lurer på hvem som får gullhammeren denne uke men det får vi vite på torsdagen. Ja det er to uker igjen til finalen og det blir spennende.

        Jeg ønsker det blir noen gode sports senninger på tv-kassa i sommer.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld/kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg