Ja nå sitter jeg å venter på EM finalen, håper Italia gruser England.

 

 

 

Ja nå som ikke Danmark er i finalen så håper jeg det blir Italiensk seier, det har de virkelig fortjent og jeg syntes ikke noe om England. Er enkelte av de Engelske spillerne som jeg ikke kan fordra, for meg så ødelegger det faktisk min fotballglede og de supporterne deres som til og med buer og lager støy under motstander lagets nasjonalsang det er faktisk ikke pent spør du meg. Huff da det ble en lang setning håper dere kan se mellom fingrene for det, måtte bare få med meg poenget der.

 

Italia er best uansett så da har de bare en jobb og gjøre å det er å gruse England, å håper det gjør det grundig.

Nei nå skal jeg lage meg litt mat, ikke noe storslått men tomatsuppe er jo kjempe godt da.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg