Ja nå er kvelden kommet så nå skal jeg lage meg litt mat.

 

 

 

Ja så er det kveld igjen har ikke vært så veldig mye ute i dag har ikke orket for smertene har revet og slit i meg, kan jo ha noe med vinden vi har hatt her i dag for det pleier det.

 

Nå sitter jeg å skriver disse ordene til deg, blir ikke så langt dette innlegget for jeg skal lage meg litt lapskaus som jeg skal spise under den nye sesongen av sommerhytta som starter klokken 20.00 på tv2.

 

Så nå må jeg faktisk starte opp kjelen så lapskausen blir ferdig til sommerhytta starter, alt er kuttet opp og lagt i kjelen så det er bare å skru på komfyren.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. God morgen. Da har du fått med deg Sommerhytta i går, og det skal bli spennende hvordan det skal gå med de to damene. De kommer nok til å slite litt tror jeg.
      Nå er det endelig hverdag igjen, og gubben er i ringing til corona telefonen for det er ikke sikkert man er på lista for vaksinen. Men det er stor trykk og alle ringer vel i dag.
      Håper været blir bedre hos deg og at smertene avtar. Har klikka å produktene. Ha en fin tirsdag og klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg fikk med meg sommerhytta skal se på i kveld også, blir spennende å se hvordan det går med de to damene. Tror også at disse to kommer til å slite litt, veit jo ikke men det så slik ut.
        Ja nå er det hverdag igjen, det blåser litt mindre i dag men jeg kjenner på kroppen at det blir mer vondt overalt men det får jeg bare ha er jo vant til det nå.

        Ønsker deg en kjempefin tirsdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg