Ja nå er en dag til blitt til kveld og det gikk ikke som planlagt i dag.

 

 

 

Som sakt så er denne dagen også blitt til kveld og det var godt jeg ikke skreiv om alle planene mine for dagen, for jeg fikk ikke gjort alt som planlagt ja ingenting gikk som planlagt. Ikke en gang det jeg hadde planlagt for bloggen min for jeg hadde planlagt og skrive en del innlegg og legge dem til postes senere det ble faktisk ikke gjort, men da får en se om man klarer å holde seg på topplista for dag nummer 6. Jeg ligger ikke så langt oppe i dag så er jeg på plass 90 det hadde vært greit og holde seg på det nederste sjiktet på den lista for kommer en høyere opp så får man en tråd på kvinneguiden rampelyset. Det hadde jo vært noe men jeg har ikke så veldig lyst til det for de er ikke så veldig snille der inne, det er en gjeng med sladre kjerringer der inne som den ene skriker høyere enn den andre.

 

 

Jeg skal ikke skrive mer om den saken for de tåler jo ikke noen form for motstand der inne før det blir hyl og skrik..

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

4 kommentarer
    1. Kjempekoselig blogginnlegg 🙂

      Av og til blir dagene ikke som man har planlagt.

      Selv har jeg blogget lite i det siste, for jeg har hatt det så travelt.

      Kjempegøy at du ligger på topplisten, og det unner jeg deg av hele mitt hjerte <3 🙂

      Selv orker jeg ikke å stresse med topplister. I høst har jeg blogget lite pga full timeplan, og da har blogg blitt det som jeg har nedprioritert.

      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin onsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Takk for at du syntes det jeg blogger om det som jeg ser. Som oftest blir aldri dagene som planlagt her i gården. Har sett at du har blogget lite men jeg er innom hver dag uansett jeg da. Jeg blir like overrasket for hver dag jeg er på topplista må jo være på den for å bli sett for man drukner jo blant alle de andres innlegg på forsiden.

        Ønsker deg og dine en riktig god og fredelig onsdagskveld.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    2. Hei igjen Aud Marit 🙂 – og ikke minst deg og Toril 🙂

      Man får visst navnet sitt nevnt på rampelyset selv om man ikke ligger på blogglista,og til og med,år etter at man har slettet blogg.Det er jo hyggeligt det,at folk ( bloggere) fortsatt husker meg og,til og med,gir uttrykk for at de savner meg,men jeg liker ikke forbindelsen jeg blir nevnt i,for jeg kan fortsatt ikke si at jeg har mye til overs for den egobefengte veskeguria.IngerJ,derimot savner jeg faktisk og våre,til tider,stormfulle,debatter.

      Generelt kan jeg si at jeg trives utmerket uten blogg,jeg syns faktisk blogg.no har blitt,unnskyld uttrykket,dritt kjedelig,det er svært lite som fanger min interesse her inne på blogg.no lenger,eneste er at jeg fortsatt følger med på bloggene til mine gamle bloggvenner.

      Ha en flott dag,Elvisgutten og du 🙂
      Hilsen synskepeggy.

      1. Hei på deg synskepeggy ja jeg jar sett den tråden det er noen som savner deg det gjør jeg også. Ja hun Inger J er på ferde enda men hun har skjønt at det ikke er noen vits å være etter meg, for hennes kommentarer legges som søppel kommentarer orker ikke hennes svada som hun selv kaller det. Ja det er mye her inne som ikke er av interesse lenger, jeg leser bloggen til dem jeg føler/har fulgt og noen nye som har fattet min interesse.

        Ønsker deg og dine en flott dag.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg