Ja nå er det på tide å komme seg ut på morgentur.

 

 

 

Jeg har nå vært oppe en time eller to og det er på tide og bevege seg ut med hunden min Elvis, han har ikke vist at han har behov for det enda men jeg har behov for det. Er så stiv og har store smerter så da er det bare og komme seg ut på tur, å gå tur pleier ikke å hjelpe på smertene men den hjelper for de stive leddene mine og når det blir bedre så blir smertene lettere og bære.

 

Jeg har jo gjort litt på morgenen også men det er jo stillesittende som og lese blogger og drikke kaffe, også tatt meg en røyk.

 

Så når dere leser dette så er jeg ute på tur, det er noe som er godt for kropp og sjel på mange måter.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
    1. Godt å komme seg litt ut med Elvisgutten din ja.

      Jeg synes du er kjempeflink å gjøre noe hver dag 🙂

      Var en tur ute og gikk en tur jeg også, og det var kjempegodt 🙂

      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin torsdag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja det er kjempe godt og komme seg ut, jeg må jo gjøre noe hver dag sånn at jeg kan si til meg selv at i dag har du vært flink når kvelden kommer. Du er jo flink til og gå tur og trene du, jeg trener ikke på noen annen måte enn og gå turer og vaske og støvsuge jeg. Jeg og Elvis ønsker deg og dine det samme, håper du har det bra.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg