Ja nå er det lørdag kveld å snart skal vi danse på tv2.

Reklame | ELLOS.

 

 

 

I dag har jeg vært på en liten tur i det fine høst været med sol og bladene på trærne, det var et veldig fint syn når solen slo ned i de trærne og på de gule bladene å du sitter på en benk under og ser opp så ser det ut som gull. Da kan en drømme seg bort en god stund å det gjorde jeg, ble borte i to timer men fikk gått ti minutter fra mitt hjem og min trygge lune hule som jeg helst ville ha vært i men det var kjempe deilig å komme seg ut og drømme seg langt bort ja kjempe langt bort.

 

Nå sitter jeg og hører på nyhetene på NRK og venter på å kunne skru over på tv2, for i kveld er det klart for premieren på årets skal vi danse. I år er det også med en blogger og det er Kristin Gjelsvik, lurer på hvordan hun vil klare seg blir jo spennende blir også spennende hvordan Birgit Skarstein og hennes dansepartner gjør det han som hun skal danse med har jo aldri danset med en i rullestol. Der er det faktisk han som får en utfordring som han må takle men det gjør han nok som proffdanser.

 

 

La ved noen fine klær som klikk klikk i dag, det passer seg vel nå som det er lørdag og skal vi danse.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Soaked in Luxury//Soaked in Luxury//Soaked in Luxury//Soaked in Luxury//Soaked in Luxury

6 kommentarer
    1. Fint å være ute.Vi har vært ute i båten vår.
      Nydelige farger. Himmelen i brann

      Ha en fin natt.

      1. Ja det er kjempefint å være ute og se på alle de fine fargene i naturen.

        Fint å være på sjøen da hadde jeg fisket mye, hadde vel sett mer ned i sjøen enn himmelen i håp om at stangen bøyde seg for da er det fisk på kroken.

        Ønsker deg også en kjempe fin og god natt.

    2. Jeg så også på Skal vi danse, og Birgit gikk til topps. De var nå flinke alle parene. Etter at man hadde sett på det programmet ble det å se Stjernekamp. Veldig flinke artister. Var sent i seng og fikk en god natts søvn.

      Er litt vemodig at høsten er kommet, men er enig i at det er en nytelse å se alle de vakre fargene. Nå skal jeg klikke på bildene, og den gule lange kjolen ligner den jeg har i skapet. Jeg kjøpte den for to – tre år siden.

      Klem fra nord.

      1. Ja alle parene var utrolig flinke, bra at Birgit klarte det så bra. Glemte helt stjernekamp jeg men det kommer jo i reprise fikk kjempe god søvn jeg også.

        Jeg er mest glad i vinteren jeg da, og så er fargene nå på høsten veldig fine.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg