Ja nå er det fredag og snart helg, det ser ut til at det blir en våt fredag.

 

 

 

Jeg våknet opp til regnvær i dag men hva gjør vel det, det finnes ikke dårlig vær bare dårlige klær. Det er jo bare å kle på seg etter været når en skal ut å gå en tur, å det er noe jeg og Elvis skal han er ikke så veldig glad i å måtte ut når det regner. men han må jo ut for å komme seg på do sånn er det bare.

 

Nå har jeg lest en del blogger ja mine faste blogger, jeg er ikke så veldig flink til å vise at jeg har vært der ved å kommentere. Har aldri vært så flink til det for jeg er redd for at de som jeg kommenterer hos skal missforstå det jeg skriver, men jeg har vært innom uansett leser mange blogger hver dag så jeg leser alle de bloggene jeg har fulgt siden jeg begynte og blogge mange nye er også kommet til i årenes løp.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Enkelte vil snu og vende på ting så de får det til å ende opp akkurat som de føler for. Jeg synes nå en kommentar er veldig hyggelig jeg da.

      1. Ja det er jo noen som mener at jeg angriper dem personlig uansett hva jeg skriver, til og med da jeg bare skrev kjempefint bilde du har i innlegget ditt.

        Jeg syntes også det er koselig med kommentarer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg