Ja jeg tror jeg har fikset det, dette er en test.

Reklame | Ellos,

 

 

 

Ja jeg klarte det hurra. Nå som høsten kommer så må vi gjøre oss klare til kaldere vær, for nå står snart vinteren for døren om vi vil eller ikke sånn er det bare får ikke gjort noe med det.

 

 

Men tenke seg til jeg trodde ikke at jeg skulle kunne bruke denne funksjonen lenger, så var det bare å få oppdatert pc`n min enda den er helt ny det forsto jeg ikke noe av men slik var det.

 

Klikk klikk gjør at jeg tjener noen ekstra kroner så jeg fikk blod på tann av det, så klikk i vei hvis du ønsker.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit

 

 

 

Puma//Didriksons//Didriksons//Didriksons//Kari Traa

8 kommentarer
    1. Jeg klikket på alt 🙂
      Her blåser og regner det, det har vært gjengangeren i høst. Ikke storm, bare kuling, bor både i og ved Hustadvika, altså navn på kommune og navn på havstykke🙂

      1. Tusen takk.

        Her regner det som bare rakken vi hadde litt vind i går vi. Det er et utrolig fint sted du bor på, har vært der en gang for mange år siden.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja måtte få en oppdatering på pc så kom den som en kule det programmet så jeg fikk det til.

        Ja den grønne jakka var veldig fin det syntes jeg også.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg