Ja jeg er med på bloggutfordringen til Bunny.

 

 

 

Jeg syntes det er moro med bloggutfordring, og blir med denne gangen var noen kule spørsmål.

Ta en titt innom han bunny da vel: https://bunny.blogg.no/

 

 

💐Ekteskap: 0
💔 Skilsmisser: Bare ett brudd med min forlovede.
💍 Forlovelser: 1
🍼 Barn: 2
👵 Barnebarn: 0
🐩 Husdyr: Hatt noen men ikke nå lenger.
🚑 Operasjoner: I allefall 7 operasjoner som er mellomstore.
✒ Tatoveringer: 0 Og kommer heller aldri til å ta noen heller.
💎 Piercinger: 2 hull i ørene
🔫 Skutt med pistol: Nei.
✋ Sluttet i en jobb: Ja.
📺 Noen gang vært på tv: Nei.
🌅 Vært på en øy: Ja Vardø
🦌 Kjørt på ett rådyr: Nei, Kjører ikke bil.
😥 Grått over noen: Ja flere ganger i uka.
❤ Blitt forelsket: Ja, i allefall 3 ganger.
😪 Sett noen dø: Ja mange har jobbet på sykehjem, har også sett noen dø i trafikken.
🇺🇸 Vært i USA: Nei.
🚑 Kjørt i ambulanse: Ja, ligget bak som pasient mange ganger.
🎤 Sunget karaoke: Nei
🏂 Kjørt utfor/slalom: Ja, men det ble aldri noen slalom ut av det.
🎿 Kjørt på vannski: Tja.
❄ Gått på skøyter: Ja
🏄 Har surfet: Nei
🚲 Kjørt mc: Nei
🐴 Ridd på en hest: Ja mange ganger.
😵 Nesten dødd: Ja, men det var selvforskyldt.
💪 Trent på treningssenter: Nei kommer aldri til å skje heller.
🚔 Kjørt i baksetet av en politibil: Ja, Jeg ble hentet av min onkel en gang eller to når jeg var hadde vært på byen. Var også med han på jobb en gang.

 

Ønsker alle mine lesere en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
      1. Ja jeg er vist en av de få, hadde ikke gjort noe galt. Min onkel var i politiet da han er pensjonist nå.

        Ønsker deg en riktig god dag.

        Klem fra meg til deg.

    1. 💐Ekteskap: 1
      💔 Skilsmisser: 0
      💍 Forlovelser: 1
      🍼 Barn: 4
      👵 Barnebarn: 4
      🐩 Husdyr: Hatt noen men ikke nå lenger.
      🚑 Operasjoner: 5
      ✒ Tatoveringer: 0
      💎 Piercinger: 2 hull i begge ørene
      🔫 Skutt med pistol: Nei.
      ✋ Sluttet i en jobb: Ja.
      📺 Noen gang vært på tv: Nei.
      🌅 Vært på en øy: Ja
      🦌 Kjørt på ett rådyr:
      😥 Grått over noen: Ja
      ❤ Blitt forelsket: Ja
      😪 Sett noen dø: Nei, men vært på en syning
      🇺🇸 Vært i USA: Nei.
      🚑 Kjørt i ambulanse: Ja, ligget bak som pasient.
      🎤 Sunget karaoke: Nei
      🏂 Kjørt utfor/slalom: Ja,slalåm men det var ikke noe for meg
      🎿 Kjørt på vannski: Nei
      ❄ Gått på skøyter: Ja
      🏄 Har surfet: Ja, på nett
      🚲 Kjørt mc: Nei, men sittet på.
      🐴 Ridd på en hest: Nei, er livredd hester.
      😵 Nesten dødd. Ja, kom raskt på sykehus og rett på operasjonsbordet.
      💪 Trent på treningssenter: Ja, men det var ikke noe for meg.
      🚔 Kjørt i baksetet av en politibil: Nei.

      1. Ja dette var noen spørsmål som var greie å svare på, fin måte å bli litt mer kjent med hverandre på.

        Ønsker deg en kjempefin torsdag .

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg