Ja ja så var sene kvelden her, så det er på tide med sengevalsen haha.

 

 

 

Kvelden har vært veldig fin med kos og tv, skravlet med to av mine naboer og fikk avlevert noe som hun trenger mer enn meg jeg fikk kattesand av en annen nabo som hadde måttet avlive sin katt. Jeg er glad i katter men jeg har ingen katt men naboen min har to katter og skulle kjøpe ny kattesand i morgen, nå tenger hun ikke å kjøpe annet enn mat til de to nydelige kattene sine de to små vakre dyrene hennes er noe skjønne bengalske ett eller annet vakre er de i allefall.

Da følte jeg at jeg gjorde en god gjerning og på samme tid så fikk han andre alt som minte om katten han måtte avlive, han kastet mye men den nye esken med sand den ville han gi bort og da sa jeg at jeg viste om ei som trengte den.

 

Nei nå får jeg snart finne senga så jeg avslutter med å si god natt til dere alle der ute.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg