Ja ja nå er det bare å komme seg igjennom helgen.

 

 

 

Det er kjempe fint med helg det er noe som jeg har begynt å like helgen med andre ord, så var det nå i det siste at det ikke har gått så bra med disse kronene man skal ha på mat da men det får bare gå er jo bare min egen skyld som mange sier. Dette er ikke ett spørsmål om hjelp det er bare en stadfestelse at slik er det bare, så det er sakt slik at det ikke er noen som blir rød i toppen og eksploderer.

 

Har hatt mange tanker i dag jeg tenkte at jeg kunne ringe til forvalteren min på NAV så jeg gjorde det men det ble ikke noen som tok telefonen i den andre enden, så det er ikke noe jeg fikk gjort noe med det da er det bare å spise litt mindre enn jeg pleier så holder det til søndagskveld så det går bra.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg