Ja ja , ja er det ordet jeg bruker mest.

Reklame | Ellos.

 

 

 

Hvilket ord bruker du mest, for meg er det ordet ja det er flittig bruk av meg. Skulle vært flinkere til å si nei, ikke bare finne på en unnskyldning for ikke å kunne gjøre det jeg blir spurt om. Og sier jeg nei så får jeg dårlig samvittighet og går opp og gjør det uansett om jeg har tid eller ikke, vi kvinner er vel født med den evnen å få dårlig samvittighet sånn er det bare.

 

Men det er noe jeg er flink til å si nei til, det er telefonselgere og disse som står rundt å prøver og selge meg noe. Har vel noe med det at det har jeg ikke råd til å si ja til, hadde jeg hatt bedre råd så hadde jeg vel sakt ja til dem også.

 

Noe jeg sier ja til veldig fort det er de tingene jeg kan tjene noen kroner på derfor har jeg lagt med noen klikk klikk sammen med dette innlegget.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

Markslöjd//SerumMASQ+//Ogx//Emerio//Björn Axén

4 kommentarer
    1. Hei.
      Det er enkelt å si ja,men ikke bestandig.
      Etter storm i går er det sol og fint her i dag.
      Må bare nytes.
      Har klikket på de produktene.

      Ha en fin dag.

      1. Her blåser det som bare det men det er sol og regn om hverandre, godt at dere fikk en pause fra stormene i går.

        Ja nyt det til det fulle for man veit jo aldri når det snur.

        Tusen takk for at du klikket inn på produktene jeg la ut.

        Ønsker deg en riktig god ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg har aldri vært flink til å si nei, kanskje jeg burde trene litt på det.

        Ønsker deg en riktig god ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg