Ja ja dagene flyr men ikke så altfor fort, har mye dødtid å godt er det.

 

 

 

Dagene flyr men de flyr ikke så fort som de gjorde i sommer, nå er snart vinteren og kulda setter inn og da stiger vel strømprisene i takt med kulda. Håper bare ikke det blir strømrasjonering for da blir det kaldt både ute og inne, for her i borettslaget så er det bare strøm oppvarming jeg skal uansett spare på strømmen og ikke bruke for mye av den sånn er det bare.

 

Jeg bruker mye av den dødtiden på å være ute på tur, men det å ta bilder til bloggen der er jeg veldig flink til å glemme ja ja dere får ta det som det er jeg skriver i alle fall tekst så får jeg bare bruke de bildene jeg har i arkivet.

 

I dag har jeg vært ute på tur i fint vær men det er blitt kjøligere men det er ikke annet å vente når vi har kommet til oktober, fant noen tomflasker i dag også så nå er det bare å samle sammen slik at det blir litt flere å gå i butikken og pante dem for det er ikke noe vits i med fire stykker.

 

Har ikke laget meg noe middag enda å lure på om jeg lurer på om jeg skal droppe det i dag, sparer jo en middag og det er jo like greit for da har jeg maten en stund til og er ikke sulten heller da er det bare å la det være. Er jo greit det også for da går det å vente med butikken til kanskje over helgen, kan bli en tur kanskje på lørdag men for en ting nei det gidder jeg ikke eller har jeg kroner til sånn er det bare.

 

I kveld er det Farmen og jeg regner med at den nye storbonden blir Ivana og blir det ikke henne så blir det Henrik , ordføreren reiste hjem til Lyngen for han hadde for stor hjemlengsel for å være på torpet jaja sånn kan det gå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg