Ja i dag var første dagen nesten uten smerter.

 

 

 

I dag så var det første dagen i mitt nesten smertefrie liv, får bare håpe at det kommer til å vare for det var deilig. Kunne gå en tur uten pauser som var ufrivillig bare frivillige pauser, det har ikke skjedd på over 20 til 30 år å det var veldig deilig å kjenne.at det ikke var smerter som begrenset meg men bare meg selv. Det var jo hyggelig å sitte på en benk å titte som jeg pleier, var til og med på kafeen og tok meg en kopp kaffe og ett rundstykke med ost og skinke på bymisjonens kafe. Der er det billigst å være pris på kaffen og rundstykket er jo veldig overkommelig for min lommebok/konto, 45 kroner det klarer til og med jeg to ganger i uken hvis jeg ønsker. Og de som jobber der får jo arbeids trening for det er brukere av bymisjonens tjenester og frivillige, jeg syntes de har ett slikt tilbud for byens tidligere narkomane og alkoholikere de tjener noen kroner også.

 

Så med andre ord så funker de nye medisinene som jeg startet med i går, håper det vedvarer for denne dagen er helt himmelsk deilig.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit

 

 

11 kommentarer
    1. Så bra du får noe som hjelper på smertene.. Og fint at du har kost deg med dagen… så du hadde handla deg nytt tøy også.. moro med litt nytt… Ønsker deg en fin morgendag <3

      1. Ja jeg har vært i min favoritt butikk og kjøpt meg 25 nye plagg for 100 kroner, det var brukt butikken her i byen de hadde posesalg i dag. Jeg liker best å handle der for det er bra for miljøet og bærekraftig å handle der, for min lommebok/konto så er det den billigste butikken og en får utrolig mye for lite penger. Ja det er utrolig moro å kjøpe noe nytt, det er jo nytt for meg.

        Ja jeg var på Drammen sykehus i går og fikk noen nye medisiner som har hjulpet meg utrolig mye i går ettermiddag og dagen i dag.

        Dagen i morgen skal jeg gjøre fin en er jo sin egen lykke smed heter det seg så jeg håper det stemmer.

        Klem fra meg til deg og dine.

    2. Fint at du har mindre smerter.
      Bra du støtter bymisjonen.
      De bruker å selge billigere enn andre kafeer.
      Håper du får en fin dag.

      1. Ja det er godt å kjenne at en kan bevege seg uten at det gjør så vondt at en ikke veit hvor en er hen.
        Jeg liker meg veldig godt på den kafeen også for det er så fint der, og så kan en støtte dem så de kan ha den fine møteplassen sin både for meg og dem som jobber der. God mat har dem også til en billig penge.

        Ja en fin dag skal jeg nok klare å lage meg.

        Ønsker deg også en kjempefin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg