Ja i dag så har det vært en dag jeg kunne vært foruten.

 

 

Bildet ble tatt i helgen.

 

I dag så har jeg vært veldig sliten, har jo vært på de turene jeg må ta med min lille Elvis gutten min. For jeg var sånn pass fra morgenen av, men smertene kom med full styrke etter klokken 12.00 så jeg har ligget mye men man må jo gjøre noe i løpet av dagen.

 

Håper morgendagen blir litt mer god for min del, har jo bare lest en hel del blogger og ikke skrevet noe selv før nå. Det er jo bedre sent enn aldri å gjøre det også, for det har jo gått i fingrene også disse smertene i dag og det er faktisk lenge siden sist at fingrene har vært slik som i dag.

 

Det blir nok et innlegg til i løpet av kvelden, som er litt mer oppløftene enn dette.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg