Ja i dag så ble det en ganske så våt dag.

 

 

 

På morgenen i dag så var det ett kjempevær så jeg kom meg i butikken og hjem like tørr som jeg var når jeg gikk ut, så jeg fikk handlet og fikk det med meg hjem uten å bli kliss våt. Fikk spist litt og da ringte venninnen min, hun trengte noe i butikken og ønsket litt selskap bare ta en kaffekopp og skravle litt. Det var veldig godt for min del som ikke har sett ett menneske siden lørdag, har ikke ett veldig spennende liv men det er mitt liv og ikke andres sånn er det bare.

 

Da jeg skulle gå fra henne så styrtet det ned skulle tro at himmelen datt i hodet på meg, å jeg var dyvåt da jeg kom meg hjem men det er jo ikke noen fare for det er bare å vrenge av meg det jeg hadde på meg å få på meg noe tørt og det ble en kosedress for jeg sulle jo bare være hjemme i allefall fram til i morgen. Ja i morgen skal jeg gjøre min borgerplikt så jeg blir ferdig med det å slipper  folkesamlingen på selve valgdagen, veit jo ikke hvordan formen er den dagen å da er det lenger å gå ditt mitt valglokale er enn å gå de fem minuttene som det er å gå til forhåndsstemme lokalet det er på storsenteret som ligger fem minutters gange på en vond å dårlig dag.

 

Å psyken min er ganske god for tiden så da gjør jeg det i morgen, å det er en god ting med å velge i morgen for hadde jeg ventet så er det ikke sikkert jeg hadde stemt og det vil jeg for ellers hadde jeg ikke hatt noe jeg skulle ha sagt hvis det ikke blir slik jeg ønsker er jo ikke sikkert det gjør det uansett sånn er det stort sett med alt jeg ønsker.

 

 

Nå sitter jeg her og skal slappe av med tv og litt mat ikke noe spennende mat bare knekkebrød med ost, orket ikke mer enn det til kveldsmat for jeg var mett etter middagen i dag som ble reste middag av kjøtt og grønnsaker fra helgen som jeg stekte i pannen det var utrolig godt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg