Ja hva har jeg brukt dagen til, hva har dere brukt dagen til?

 

 

 

 

I dag så snudde jeg litt på dagen og gikk ikke så tidlig i butikken som jeg pleier haha, jeg sto opp til samme tid sånn rundt klokken 06.00 og gikk i dusjen så var det frokost og leste noen blogger men det var dårlig med oppdateringer på den tiden men da var det å lese noen av de innleggene som kom i går kveld. Så tok jeg en telefon som jeg måtte ta for å ordne en ting som var viktig for meg, men det ordnet seg veldig fint ikke mer om det. Så da klokken var 10.00 så gikk jeg i butikken, og fikk unna uke handelen min så det var gjort det er deilig å få det unna.

 

Nå er det også tid for denne VIXSEN nomineringen, er det noen som ønsker å nominere meg eller andre så kan det gjøres her: https://www.vixen.no/nominasjon er ingen krav om å nominere meg men hvis det er noen som mener at jeg fortjener det så kan dere jo nominere meg eller om det er noen andre dere vil nominere.

 

Nå er det Norge som spiller håndballkamp mot Slovenia ser dårlig ut nå som Slovenia har fått dommerne med seg, håper dommerne endrer seg for dette er ikke rettferdig mener jeg da.

 

Nå skal jeg lage meg middag/kveldsmat for nå er jeg sulte for første gang i dag, så nå fortjener jeg litt mat håper jeg da.

 

Lag dere en kjempefin kveld folkens.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

14 kommentarer
      1. Ja jeg fikk unna mye i dag som var viktig for meg, det var kjempegod å få gjort det. Tror jeg hadde en skrivefeil der for det var ikke det jeg mente var fortjent for mat må man ha alle mann men jeg syntes jeg fortjente en pause og litt mat-, det var den nominasjonen jeg lurte på om noen syntes jeg fortjente. Sånn kan det gå.

        Huff denne svar kommentaren ble litt rotete er litt vel trøtt nå men er en god stund før jeg tar senga i kveld.

        Koser meg med håndball nå er det Sverige som spiller mot Ungarn.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

          1. Ja alle kan lese litt fort over men du tok ikke helt feil, for jeg skrev at nå hadde jeg fortjent litt mat så du leste riktig. Har ikke vært sulten eller hatt lyst på mat før klokken var rundt 20.00. Har nominert noen i dag jeg også din for eksempel og noen til, for det fortjener dere som jeg nominerte.

            Klem fra meg til deg.

            1. Skulle da bare mangle liker bloggen din kjempegodt, er bare veldig dårlig på å legge igjen kommentarer det er noe jeg har satt meg som mål og bli litt bedre på.

    1. Du er nominert som Folkets favoritt. Det synes jeg du fortjener.
      Godt når en får gjort ting en har hatt hengende over seg at en må gjøre.
      Noen ganger er jeg ekspert på å utsette slike ting.

      1. Å tusen takk er en ære å bli nominert jeg har nominert deg også i to kategorier livsstil og gullpenn.

        Jeg er sånn at jeg ønsker å ordne tingene tidligst mulig, blir så stresset hvis jeg venter med det lengst mulig.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Jeg kaster ting i kofferten fem minutter før jeg flyr ut døra.
          Holdt på å bli krise da jeg forsov meg en gang vi skulle til Italia. Våknet en halv time etter at jeg mente vi burde ha sittet i bilen. Godt jeg alltid regner god tid…

          1. Jeg liker å vite hva jeg har i kofferten til enhver tid, så fem minutter før jeg må være ute av døra hadde blitt helt krise for min del. Har laget liste over ting jeg må ha med, så krysser jeg av når det ligger i kofferten og har den lista i veska mi for da veit jeg hva jeg har med meg.

            Ja huff den var nok ikke noe gøy å forsove seg sånn, da er det godt at du beregner deg god tid.

            Klem fra meg til deg.

    2. Du gikk senere på butikken så jeg. Men man går jo når det passer. Fikk med litt av kampen i går. Norge slo Slovenia. Det var nervepirrende ei stund.
      Nominerte deg. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg gikk sent i butikken i går, måtte ordne noe annet først som faktisk var mye mer viktig en å handle for å si det sånn.

        Ja Norge slo Slovenia og det så dårlig ut en stund men de dro det i land til slutt.

        Å tusen takk så snilt, er jo en ære å bli nominert.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg