Ja hurra nå kan jeg legge meg med stor glede.

 

 

 

Ja nå kan jeg gå å legge meg med ett smil om munnen, hurra Italia vant EM det var noe jeg drømte om. For når ikke det ble Danmark og Sverige som var i finalen, så var det godt at Italia tok skalpen til England.

 

Nei nå er jeg så oppspilt at får jeg sove mon tro, men sliten er jeg så det kan nok gå i min favør når det gjelder å sove noen timer haha.

 

Er til og med ferdig med å skrive handle listen også, så nå er det bare å vente til butikken åpner klokken 07.00. Må nok sette på vekkeklokka så jeg kommer meg opp på morgenen i morgen. Vekkeklokka har jeg på en gang i uka, så er ikke helt vant til at den ringer på morgenen men det går helt fint.

 

Med disse ordenen ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. God morgen solliv.

        Jo jeg takker og tenk har ligget der oppe i tre dager nå det er morsomt så lenge det varer, håper det holder seg en stund for dette er gøy å karre seg fram og opp.

        Ja det var en veldig spennende kamp med mye nerve, er så glad for at det var Italia som gikk seirende ut av den kampen.

        Ønsker deg en kjempefin dag i dag, og at været blir kjempefint i dag også sånn at vi får se hvordan dagen din har vært i tekst og bilder.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg